5 benefizii più cumuni per installà scarichi cat-back in vitture Cumu hè definitu un scarpa cat-back?

Cat-scarico posterioresistema hè un sistema di scarico culligatu daretu à l 'ultimu catalytic converter di a vittura.Questu generalmente include a cunnessione di u tubu di u cunvertitore cataliticu à u silenziatore, u silenziu è u tubu di scappamentu o punte di scarico.

1

3

Bbenefiziu numeru unu: permette à a vostra vittura di pruduce più putere

Avà ci sò parechje rivindicazioni diffirenti per guadagnà una putenza cusì alta. Ma à a fine di u ghjornu, ascarico cat-backsistema permette a vostra vittura pè ottene un flussu liberusistema di scarico,chì in a maiò parte di i casi furnisce un tubu megliu cà i sistemi di scarico di fabbrica o di stock. Per quessa, avete una curvatura megliu è una curvatura più liscia, chì significa chì l'aria di scarico sboccarà assai più veloce è più faciule, generando cusì più putenza.

Avà sì chì pruduce sta putenza assai più, hè una storia completamente diversa.Ma u puntu hè chì pruduce più putenza, sia incrementale sia sia assolutamente sustanziale.

Bnumeru di benefiziudue: un bellu sonu 

A maiò parte di u tempu, hè per quessa chì a ghjente in realtà ottene un scarico cat-back è volenu avè un sonu bellu.In ogni casu, vulete chì a vostra vittura faci un sonu bellu quandu si esaurisce.A ghjente brama quellu sonu è amassi quellu sonu sia in l'internu di a vittura sia fora di a vittura.Qualchidunu ùn li piace micca tantu, ma s'è vo avete un sistema di scarico cat-back in a vostra vittura o se pensate à ottene un scarpa, un sistema cat-back vi permetterà di avè un sonu bellu per via di u silenziatore e tubazioni fantastici.

Bnumeru di benefiziutre: risparmià carburante 

Una volta installate u sistema cat-back, vi vede una migliione in l'ecunumia di carburante.Questu hè u mutivu daretu à questu.U mutore ùn hà micca bisognu di travaglià cusì duru.Dunque, sè vo guidate à a stessa vitezza, u vostru mutore ùn hà micca bisognu di travaglià cusì duru per mantene a vitezza o accelerà à a vitezza.Allora, aduprà menu benzina.Immaginate u vostru sistema di scarico di fabbrica, cum'è tù cammini cù un saccu pesante enormu, è poi toglie u saccu è ovviamente userete menu energia per marchjà.L'installazione di u sistema di scarico cat-back permette à u vostru mutore di esse più efficaci è di utilizà menu energia è ùn deve micca travaglià dura cum'è prima.Se l'energia hè u gasu in u mutore, in fondu imaginate chì u vostru mutore ùn aduprà micca a listessa quantità di gasu, ma usa menu gasu.

Bnumeru di benefiziuquattru: bona apparenza

Sistemi di scarico Cat-back quasi sempre vede megliu cà i sistemi di scarico di fabbrica, eccettu per certi vitture è certi livelli di trim interni.A maiò parte di u tempu, u sistema cat-back permettenu di vede megliu, è pudete ancu persunalizà l'aspettu, perchè u sistema di scarico cat-back ci hè ogni tipu di tipi è venenu in ogni tipu di sguardi diffirenti. ma più importantemente, vi permette di persunalizà l'aspettu di u gasu di a vostra vittura.

 7

Bnumeru di benefiziucinque:riduzzione di pisu

I sistemi di scarico Cat-back sò generalmente più ligeri cà i sistemi di scarico di fabbrica.Per quessa, s'è vo circate una manera di rasà un pocu di pesu da u vostru ride, hè ben cunnisciutu chì pudete riduce un pocu di pesu, chì migliurà l'efficienza è a putenza di a vittura.Ovviamente, in a maiò parte di i casi, u sistema di scarico cat-back hè a suluzione à u prublema.Perchè a maiò parte di u tempu, i sistemi di scarico cat-back sò più ligeri cà i sistemi di scarico di fabbrica.

Ci sò parechji vantaghji, ma questi sò cinque di i mutivi più cumuni per quessa chì a ghjente cunsiderà installà un cat-back in a so vittura.Se ti piace stu articulu, lasciate i vostri cumenti, grazie!


Tempu di Postu: Nov-03-2022