O le a le intercooler ma pe fa'apefea ona galue?

Intercoolers maua i le turbo po o le supercharged afi, e maua ai le malulu e sili ona manaʻomia e le mafai e se radiator se tasi. Intercoolers faʻaleleia le lelei o le afi o afi faʻapipiʻiina ma le faʻamalosi faʻamalosi (pe o le turbocharger poʻo le supercharger) faʻateleina le malosi o afi, faʻatinoga ma le faʻaogaina o le suauu.

1

Turbochargers faʻapipiʻi le ea faʻaoso, lea e faʻateleina ai lona malosi i totonu, ae faʻatupuina foi lona vevela.O le ea vevela e itiiti ifo le mafiafia nai lo le ea malulu, lea e faʻaitiitia ai lona afi afi. Ae ui i lea, e ala i le faʻapipiʻiina o se intercooler i le va o le turbocharger ma le afi, o le ea faʻapipiʻiina o loʻo sau e faʻamafanafanaina aʻo leʻi oʻo i le afi, toe faʻafoʻisia lona mamafa e tuʻuina atu ai le faʻatinoga sili ona lelei.

O se intercooler e galue e pei o se fesuiaiga o le vevela, e aveese ai le vevela na gaosia i le faagasologa o le faʻapipiʻiina o turbochargers.E faia lenei mea e ala i le tuʻuina atu o le vevela i se isi mea malulu, lea e masani lava o le ea poʻo le vai.

E lua ituaiga autu o le intercooler, lea e galue i auala eseese:

Ea malulu(ea blast) intercoolers: ea i le ea

I totonu o pisinisi tau taavale, o le faʻateleina o le manaʻoga mo afi sili atu ona lelei, ma le maualalo o faʻamuaga ua mafua ai le tele o tagata gaosi oloa o loʻo atinaʻe le laʻititi laʻititi, masini turbocharged e fesoasoani ia i latou e ausia le manaʻoga tuʻufaʻatasia o le faʻatinoga ma le lelei o le suauu.

I le tele o mea fa'apipi'i ta'avale, e mafai ona fa'amalieina lelei e se intercooler fa'alili ea, lea e galue e pei o se fa'aaisa ta'avale.O le ea malulu e toso atu i le intercooler e ala i le agai i luma o le taavale ona alu atu ai lea i apaapa malulu, faaliliu atu le vevela mai le ea turbocharged, i le ea malulu.

2

Intercoolers fa'alili vai: ea i le vai

Afai e le talafeagai le malulu o le ea, intercoolers fa'alili vai o se fofo sili ona lelei.E masani lava ona fa'avae i luga o le 'a'ai ma fa'apa'u' mamanu fa'afesuia'i vevela, o le vai malulu e tafe atu i totonu o le 'autu' faagaau tutotonu o le iunite, ae o le ea tau vevela e tafe faataamilo i fafo o paipa, faʻafeiloaʻi lona vevela aʻo femalagaaʻi i totonu o le faʻafefe vevela. totonu 'atigi'.A mālūlū loa, ona alu ese loa lea o le ea mai le intercooler ma paipa i le potu mu o le afi.

3

O le mea lea e sau ai le intercooler fa'atino, lea e fesoasoani e mitiia ma aveese le vevela tele.O le mea lea e mafai ai e le afi ona maua atili le malosi.

Nofoaga fa'apipi'i ole intercooler:

I le tulaga lautele, ea-i-ea intercoolers e mafai ona maua i soo se mea i le va o le turbo ma le afi, e sili ona aoga i le mea e sili atu le lelei o le ea, ma e masani ona tuʻu i luma o le taʻavale, i tua o le grille.

I nisi o taavale, o le faʻaogaina o le afi e puipuia ai lenei mea, ma tuʻu le intercooler i luga o le afi - ae o le ea e masani ona itiiti iinei, ma e ono aʻafia le intercooler i le vevela mai le afi lava ia.I nei tulaga, e masani ona fa'aopoopoina fa'alava ea fa'aopoopo po'o scoops i totonu o le pona e fa'aleleia atili ai le tafe o le ea.

E ui lava e le faʻatagaina se intercooler mo le faʻamalosi faʻamalosi, e fautuaina i taimi uma e te faʻapipiʻi se tasi.

E taua le taʻua o lou poto masani i le faʻapipiʻiina o se tasi o nei mea o le a eseese e faʻatatau i lau faʻatulagaina afi.

Mo taavale o loʻo i ai se afi faʻapipiʻi i luma, o le faiga e fai si saʻo.Ae mo taʻavale ogatotonu poʻo tua, faʻamoemoe e feagai ma se seti sili atu ona faigata.


Taimi meli: Tes-12-2022